Czy masaż relaksacyjny daje dobre efekty, adres gabinetu masażu w Warszawie


alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy masaż relaksacyjny daje dobre efekty, adres gabinetu masażu w Warszawie

Postautor: alexsys76 » 05 kwie 2017, 11:02

Cześć. Ostatnio miewam kłopoty z kręgosłupem. Zacząłem wertować internet w poszukiwaniu przyczyn takiego stanu rzeczy. Na stronach internetowych odnalazłem sporo wypowiedzi ludzi z zbliżonym bólem pleców. Dużo ludzi zaleca masaż leczniczy , który wg nich bardzo pomaga na ból pleców. Rozmyślam tylko czy nie zafundować sobie masażu relaksacyjnego aby jeszcze rozluźnić mięśnie. Może tego rodzaju zestaw masaży będzie skuteczny? Czytałem także, iż tego typu bóle spowodowane są siedzącym trybem pracy. Czy ktoś z was może to potwierdzić. Faktem jest, że wiele pracuję przy komputerze od lat. Natomiast czy takie bóle nie powinny pojawić się wcześniej? Oraz najważniejsze pytanie o lokalizację sprawdzonego salonu masażu w Warszawie , który świadczy masaż leczniczy w przystępnej cenie.

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy masaż relaksacyjny daje dobre efekty, adres salonu masażu w Warszawie

Postautor: marekwolski » 05 kwie 2017, 11:07

Cześć. Znam twój ból i postaram ci powiedzieć jak najwięcej w tej kwestii. Po pierwsze takiego typu bóle kręgosłupa mogą być spowodowane siedzącym trybem pracy, na które idealnym sposobem jest masaż relaksacyjny - potwierdzam że jest skuteczny. Trzeba połączyć tego typu masaż z codziennym uprawianiem sportu. Całkiem całkiem wpływa na kręgosłup chodzenie na siłownię. Dzięki temu nie obciążamy tak naszych kręgów. Dobrych gabinetów masażu w Warszawie jest wiele. Najlepiej wybrać ten, który jest w pobliżu twojej pracy lub domu. Masaż relaksacyjny robię regularnie i powiem szczerze, że ból kręgosłupa ustąpił. Natomiast polecam żeby zobaczył to jeszcze jakiś lekarz. Sam zabieg masażu może nie wystarczyć albo tylko ukrywać objawy jakieś poważniejszej choroby.