Strona 1 z 1

Czy opłaca się promować stronę internetową na słowo kluczowe dźwigi samochodowe?

: 08 lip 2016, 12:10
autor: alexsys76
Dzień dobry, potrzebuje porady od znawców tematu. Potrzebuje konsultacji na temat pozycjonowania mojej strony internetowej. Nigdy nie korzystałem z tej formy reklamy swojej firmy, ale w dzisiejszych czasach to już raczej standard. Interesuje mnie słowo kluczowe https://winecompany.pl/2022/06/27/sala-konferencyjna-radom-czy-warto-w-niej-zrealizowac-przyjecie-oraz-czy-jak-wygladaja-stawki-za-takie-miejsce - na nią chciałbym aby moja strona firmowa była wysoko w wynikach wyszukiwania. Nie wiem tylko czy jest ona najlepsza dla mojej strony, która oferuje projektowanie wind na zamówienie. Specjalizujemy się również w montażu dźwigów samochodowych. Wg nas jest to mało konkurencyjny rynek i będzie stosunkowo prosto wypromować swoje usługi w wyszukiwarce. A może lepiej wybrać bardziej konkurencyjne hasła jak: windy. Sam już nie mam pojęcia, tak więc kieruje pytanie do znawców tematu.

podobne tematy:

Czy warto pozycjonować stronę internetową na słowo kluczowe dźwigi samochodowe?

: 08 lip 2016, 12:16
autor: marekwolski
Dzień dobry. Jeśli chodzi o pozycjonowanie stron to trzeba na początku określić około 30 słów kluczowych, z których na podstawie analizy pozostanie ich kilka najtrafniejszych. Na ich podstawie powinno się wyselekcjonować frazy mniej konkurencyjne. Przykładowo dla słowa kluczowego: windy, należy dobrać: windy osobowe oraz tanie windy. Podobną czynność powtarzamy dla pozostałych fraz głównych. Obecnie nie ma sensu skupiać się na jednej lub dwóch słowach kluczowych. Nawet te najbardziej konkurencyjne nie przekażą tak dużej liczby wejść na stronę jak większa liczba fraz niszowych. Również będzie Ci ciężko znaleźć agencje SEO, która będzie chciała pozycjonować twoją stronę tylko na hasło: dźwigi samochodowe. Jest to dla niej nie opłacalne, a dla ciebie ryzykowne. Takie działania to prosta droga do otrzymania kary od wyszukiwarki.

podobne tematy: