Cześć, od jakiegoś czasu posiadam stronę WWW, która oferuje turystykę medyczną w naszym kraju. Pomysł w mojej opinii dość oryginalny i na tego typu usługi wiem, że są chętni. Lecz mam wielki problem z dotarciem do nowych klientów. Adres strony i prezentuje się dość dobrze, ale nie posiadam zapytań ofertowych. Co mogę z tym zrobić, żeby pozyskać więcej klientów? Proszę o pomoc. Muszę jeszcze wspomnieć iż podglądałem początkujący
serwis skrzyń biegów we Wrocławiu w którym poznałem szefa. Poprzez promocję strony w Internecie znacznie polepszyły mu się obroty. W jego przypadku było to parę haseł typu: remonty skrzyń biegów Wrocław lub naprawa skrzyń biegów. W moim przypadku chyba nie wystarczy kilka haseł, które koncentrują się na jednym mieście jakim jest
Wrocław może na przykładzie tej firmy, która świadczy
remonty skrzyń biegów Wrocław będzie łatwiej wyjaśnić moje wątpliwości. Przykładowo jak decyduje się na wspomniane 4 frazy do pozycjonowania. Po jakim okresie zobaczę efekt w postaci wyświetlania strony WWW w Top 10 na frazę
serwis skrzyń biegów Wrocław lub tą frazę
naprawa skrzyń biegów Wrocław? Czy będzie to kilka tygodni, a może 2 lata? I właśnie czas jest tu kluczowy. W przypadku tej strony

oferującej serwis skrzyń biegów we Wrocławiu sprawa była prostsza. Tu mamy stacjonarny serwis skrzyń biegów, który oferuje konkretną usługę: naprawę i remonty skrzyń biegów we Wrocławiu. Ja mam firmy z całej polski i nie mam siedziby. Umieszczenie banneru na płocie więc nie wchodzi w grę. Jakieś pomysły co można zrobić? Myślałem o marketingu szeptanym na forach. Ale tu również wyłonił się duży problem, który polega na liczbie fraz. W moim biznesie są ich setki. A w przypadku
remonty skrzyń biegów występuje ich naprawdę niewiele. Jak widzicie, jak nie podchodzę to sprawy to za każdym razem schody.
podobne tematy: