Czy to będzie odpowiednia reklama dla dentysty w Radomiu?


alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy to będzie odpowiednia reklama dla dentysty w Radomiu?

Postautor: alexsys76 » 07 cze 2016, 15:12

Dzień dobry. Niedawno otrzymałem maila z ofertą na pozycjonowanie mojej strony www: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Nie bez powodu podaję podstronę, ponieważ firma która ma podjąć się zlecenia, uznała ją za niepotrzebną. Uważają, że lepiej aby dla każdego frazy kluczowej pojawiała się strona główna. Wg mnie jest to mało logiczne. Osoba, która poszukuje implantów powinna trafić od razu na konkretną podstronę z implantami. Czy jest sposób, żeby tak promować stronę, aby dla różnych haseł wyświetlały się odpowiednie podstrony. Chciałbym już teraz podziękować za poświęcony czas i odpowiedź na moje pytanie. Testowałem podobne rozwiązania dla gabinetów stomatologicznych w stolicy. Tam stomatolodzy reklamują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu słowa dentysta Ursynów wyświetlają się podstrony konkretnego dentysty. Co bardziej interesujące jeżeli wpiszemy stomatologia Ursynów to mam całkiem inne wyniki niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla podobnych ciągów znaków pojawiają się różne strony internetowe. Drugie pytanie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne frazy? Po korespondencji z firmą pozycjonującą i zadaniu im tego pytania otrzymałem odpowiedź, iż stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to inna fraza do pozycjonowania. Czy to prawda?. Przykładowo dla tego ortodonty i słowa kluczowego opinie o lekarzu w rezultatach szukania pojawia się cały czas na samym początku wyszukań. Niezależnie czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Ursynów to zawsze widzę to samą stronę. Również ciekawym faktem jest, że dla frazy aparat na zęby Warszawa wyświetla się inna podstrona, a dla słowa ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była promowana podstrona. Czy to powszechny zabieg? Jeśli tak, to dlaczego nie lepiej reklamować tylko stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę tworzyć masy tekstów i rozpisywać każdego zabiegu na kilka stron. Przecież strona firmowa dentysty z Ursynowa to nie leksykon zdrowia. Chyba, że takie długie artykuły są niezbędne do właściwej reklamy strony? Również koszt reklamy na interesujące mnie hasła: stomatologia i dentysta na Ursynowie jest spory. Myślałem, że jak dopiszę stronę do kilku blogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie frazy jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być trudne do wypromieniowania. Rozumiem, iż dentysta Warszawa jest może trudniejszą frazą. Ale czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy to będzie dobra forma reklamy dla dentysty w Radomiu?

Postautor: marekwolski » 07 cze 2016, 15:21

Witaj, jeśli chodzi o promowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój sposób rozumowania jest jak najbardziej prawidłowy. Nie mówimy już tylko o wygodzie użytkownika. Jeśli promujemy podstrony to po pierwsze minimalizujemy ryzyko otrzymania kary od wyszukiwarki. Po drugie szybciej można uzyskać pozycje dla wybranych haseł. Po trzecie nie wiem jak tamta firma od pozycjonowania chce upchnąć na jednej podstronie teksty zawierające wszystkie frazy. Pozycjonowanie z pewnością będzie na kilka słów kluczowych tj: dentysta Radom, implanty Radom, ortodoncja Radom, itp. Więc nie jesteśmy w stanie przygotować przyjaznego dla oka tekstu , który zawiera te wszystkie frazy na stronie głównej. Moja rada - znajdź inną firmę do pozycjonowania strony.

podobne tematy:


Wróć do „Tematowo - wolna strefa”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość